tisdag, VHS, Östersund .

 
sitter på övervåningen hemma hos mamma och kollar på
Emil i Lönneberga med Alfons, på VHS.
Ja de blir så eftersom att jag inte kunde starta dvd där nere.
 
försöker samtidigt plugga till min matematik tenta, de går sådär.
frågor som kräver långa svar in i minsta detalj.. inte min grej direkt.
 
tågresan upp hit gick jätte bra, vissa stunder långtråkigt samt rastlöshet
men Alfons var nöjd och då blir jag med det.
 
 
Skönt att komma till Östersund och bli lite omhändtagen. Både jag och Alfons är fortfarande förkylda, annars är väl nästan allt bra med oss. Va på sjukhuset hos en läkare i söndags, dåligt bemött.. Han trodde mest att jag var "orolig" fast jag svarade "Nej, jag har skit ont".. Men de löser väl sig.
Finns anledningar till varför jag hellst har ont och inte hör av mig till sjukvården.
 
Har fått träffat min kusin nu med under den här veckan, i torsdags klarade han sin uppkörning.. Total lycka <3
vi har varit och hälsat på momma och moffa mycket, jätte kul att vara där. Plus att Momma bakar världens godaste bullar <3
Alfons trivs verkligen här uppe.
 
i fredags var vi nere i Badhusparken "Vinterlandet" och åkte häst med släde. Alfons tyckte de va jätte kul och modig som han är gick han fram och klappade hästen flera gånger.. Ja jag fick med klappa hästen, livrädd.
 
Alfons vägrar borsta sina tänder och ingen får göra de på honom heller. Men vi fick låna Annaklaras el-tandborste och då gick de bra, EN dag.
 
Nä nu ska jag försöka läsa lite matematik
tjingeling