ledig tisdag .

igår kväll var tuff, en hemsk huvudvärk som inte ville släppa!!
somnade med den, sov med den och vaknade med den.. usch!

tur va vaknade mina barn vid halv tio i morse och jag fick i alla fall några timmars sammanhängande sömn.

efter frukost och ur-hoppning av pyjamas begav vi oss ut till Bua :) En ledig tisdag med massa bus och lek hos Matildas mamma.. Med Matilda, Alfred, Olivia och AnnaLena.. Och mina killar såklart!

Gott fika och god lunch, massa lek och bus, samt en hel del skratt och prat :) 
Tusen tack för en rolig dag <3 (väl behövligt!!)

vid 15.00 plockade jag och mina killar upp C på hans jobb, sen direkt mot Bvc.. Holger fick MVG ;) min hjärte-troll väger nu 8340 och är 69,5 lång :) och på fredag är han 6 MÅNADER, vart tar tiden vägen?

sen åkte vi hem, käkade sen blev de ett besök på hajen.. Sen en lugn kväll hemma <3
p.s huvudvärken släppte vid 16.00.. Måste sova nu d.s