helgen .

 
börjar väl med torsdagen för då var vi på middag hemma hos
pappa, Kickie och Bella. Lasange bjöds de på, hur gott som helst. Varken jag eller C kan/har misslyckats
när vi gjort lasange.. ;) Så tur att man får det ibland då.
efterrätten va jordgubb-rabarberpaj, huuuur gott som helst <3
 
jätte mysig kväll <3
Alfons och bäbis fick även fina presenter :)
 
super fina kläder :)
 
i fredags; på morgonen efter att jag och bäbis lämnat Alfons på förskolan begav vi oss
till H&M..där mötte vi upp Bisse och en vip-frukost blev de.
hittade en sport-bh (som jag ännu inte hunnit prova), ett linne och strumpor
till bäbis.
frukosten tog vi med oss hem till Bisse och D.. Lite senare tog vi oss en promenad och sen var det dags för bvc.
bäbis växer så fint så.. inga bekymmer där inte ;) Och nu har vi vår "riktiga" bvc-sköterska.. hur snäll och trevlig som helst.
kvällen tog vi det bara lugnt, C och Alfons bestämde att vi skulle äta pizza och då blev de så.. fredagsmys <3
 
i lördags och söndags; lugna dagar hemma. ganska skönt att bara va och inte ha något planerat <3
fick i alla fall hämtat mitt tradera-paket.
6 nya kaffekoppar med fat, jag älskar dom <3
 
jo på söndagen blev det en tripp till falkenberg, mest för att öva åka bil med bäbis och för att Alfons
skulle få lite sömn :) Vi stannade på Select och Fynda, ingen shopping.. HIttade inget som föll i smaken. Så vi åkte hem och vi blev bjuden på smaskig paj och kaffe hemma hos Bisse och D <3 fina vänner man har!