onsdag, kungens födelsedag, Valborg .

i söndags; otroligt härligt väder även denna dag. Vi var ute hela dagen efter frukosten. Krattade löv bland annat :)

även denna dag blev det middag utomhus, grillade hamburgare.. Smaskens!




jag Isa Leo och Pelle avslutade kvällen med en liten promenad.

i måndags; jag Isa Alfons Pelle Leo och Pelle var bara hemma och tog det lugnt hela dagen. Fick skrivit lite på min rapport också.

i tisdags; upp tidigt för att köra Isa till skolan. Efter de åkte jag Alfons Pelle Leo och C till Momma och Moffa. Där fick vi god fika och sen våfflor till lunch. Hur mysigt som helst :)



Väl hemma i Espnäs igen och alla började droppa in efter skola och jobb.. Lillebror och Klurr skulle laga mat (ehhmm) slutade väl mest att de va jag som stod där. Men de va spännande att se dom två sammarbeta ;)
en kanon dag <3

idag, onsdag; grattis till kungen som fyller år. Undra om Silvia bakar en tårta till honom?
vi ska vara hemma nu en stund, sen ska vi på middag till Momma och Moffa.. Mysigt!
Ha en kanon Valborg!
efter frukosten fick vi se rådjur utanför fönstret, spännande!