vintersko, härlig dag, Gekås med min vän .

i morse var jag jätte trött när det var dags att gå upp, fattar inte varför jag ska vara vaken så himla länge?!

efter skolan idag cyklade jag och hämtade Affi på förskolan. De är så kul för se finns så mycket att se, så mycket mer rörelse i Varberg. Idag såg vi två brandbilar, jätte häftigt :)

väl hemma efter cykling i uppförsbacke tog vi oss en tur med Pelle i de härliga vädret.

vi gick in och de dröjde inte länge innan C kom hem från jobbet. Men vi sågs inte så länge då jag tog bilen och plockade upp Bisse för ett äventyr i Ullared :)

köpte ett par vinterskor till Affi, jätte fint och känns jätte sköna. väl inne på Gekås, mycket folk fast inte så att man fick panik.
vi hittade lite saker men ingen "wow" grej! men kul hade vi, tänk vilken tur jag har som har en så rolig och snäll vän <3

jo köpte en nu säng till Pelle. Han verkar gilla den :)

nu ska jag sova, natti

Affis nya vinterskor, Kavat 530:-
Pelles nya säng endast 99:-
dröm sött