torsdag men känns som måndag .

 
så sitter i soffan med en fisande Pelle bredvid mig (urk).. sitter och kollar in räddabarnens hemsida. idag hade vi två föreläsningar varv av en handlade mycket om barnens rättigheter m.m. de gör ont i hela mig
av att veta hur många barn som far illa. jag vill öppna en stor förskola och ta hand om alla dessa barn, önskan.
 
torsdag idag, känns som måndag. har nu i två dagar pluggat hemma, då vi inte haft några föreläsningar. och i morgon är det fredag, dagarna går alldelses för fort. jag är ledig i helgen, som jag längtat. äntligen få vara hemma med min familj, på hel dag <3
 
jag och Affi cyklade till förskola/skolan imorse, kallt men uppfriskande :) de går bra att cykla då det är neråt. fick pumpat mina däck på en mack idag, så de gick lättare att cykla hem sen ;)
men ack vad mina ben skaka när jag klev av cykeln "OTRÄNAD"
 
ska hoppa i säng
tjing
 
                                 pytteliten affi <3