storm/orkan? , nya lyktor, tillsammans mot cancer .

har samlat mig lite. Kollade på "tillsammans mot cancer" så gripande, de värker fortfarande inom mig när jag tänker på alla. Givetvis ringde jag in och skänkte pengar (2 gånger), har även laddat ner Edvin Bergs låt - i will be here. 
i fredags var jag in på www.ungcancer.se/shop och beställde ett armband plus två tavlor.

har så svårt att förstå varför forskning kostar så mycket pengar? borde inte de va en gratis sak?

storm/orkan, jag vet inte. Ett tag var de läskigt och jag var rädd att fönstret skulle gå sönder. Men nu verkar de lugnt ute, skönt. 
Lite otäckt vad världen kan göra och vi kan bara så och titta på, maktlösa.
Pelle liten och rädd under filten tät intill mig.

här om dagen var jag och Affi på stan, hittade vi nya fina lyktor på "house of belle" (gamla Vila).


kanske ska sova, för mycket att tänka på.