måndag, praktik, ögoninflammation .

 
halv ligger i sängen. Alfons somnade äntligen om och jag kunde fortsätta skriva på min inlämning
som ska vara inne tills i morgon. ja jag vet, sista sekunden.. men ibland går de bättre för mig under press.
Alfons somnade tidigt, pluttisen var trött + att han är förkyld och ögoninflammation.. stackarn! och när han vaknade efter en timme kände jag inte att jag kunde fortsätta
på mitt arbete utan bara gosa med honom.
 
minns när Klurr var liten och hade Ö-inflammation.. på morgonen när hon inte kunde
öppna ögonen för att de var igen-klibbade, mardröm! så är de för Affi nu :/
C har vart hemma med honom idag och C visste inte ens vad Ö-inflammation var.. men
förklara att de var smittsamt och inte farligt, rengörning och hygien är viktigt.
min lilla älskning, orolig som vanligt ringde 1177 för rådgivning <3
 
jag har varit på praktik eller VFU (verksamhetsbelagd utbildning) som man ska säga (?)
och de har gått bra. de barn jag träffade förra gången kände igen mig och så lite nya
ansikten.. jätte kul!
 
nä nu ska jag läsa igenom vad jag har fått till sen lämna in det
och försöka sova.