mys frukost, packning, stress och krångel .

idag blev det frukost hemma hos Angelina och Vincent :) mycket mysigt och gott. Det blev även massa bus och lek! Tusen tack fina Ni.. Kanon start på dagen!

väl hemma, allt gick snett.. Tvättmaskinen börja krångla igen, jag fick inte tvättat riktigt förns C slutat då han fick fixa maskinen!! Nu är tvätten ren, blöt och är upphängd för torkning.. Får packa ner de i morgon.

var rätt arg och irreterad övriga dagen.. Inte på någon, bara mig själv! Alfons somnade i sin säng efter lunchen och jag i min säng.. Dock varade sömnen i ca 20 min då en traktor/grävare skulle hålla på och dåna nedanför vårt fönster.. Slut på sömnen för både mig och Affe, skit!

senare tog jag med mig Pelle och följde med Pernilla, Melva och Elver för att hämta Vida på dagis :) skönt att komma ut och andas lite frisk luft.. igen!

följde med dom hem och fick en kopp kaffe och bulle :) barnen fick varsint påskägg utav mig :) fina barn, som jag gillar så himla mycket <3

och så nu ligger vi alla i sängen.. De mesta är packat och klart. Får se hur mycket man glömt!
god kväll