jämtland, foto, present och bullbak på g .

 
underbar känsla att vakna upp till, att vara här i Östersund.
solen är framme, det är vitt ute, det är lugnt och stilla. jag känner lugn inom mig.
 
eftersom att Cs klocka ringde tidigt i morse hade Alfons svårt att komma till
ro igen.. gick vi upp 6.30. men då hann vi vara med när Klurr och Lillebror skulle
äta frukost innan dom ska till skolan.
 
(anledningen till att klockan ringde i morse var för att C glömt stänga av alarmet.. pucko!)
 
Isa har nyss åkt till jobbet och mamma ska precis börja med bullbak, vilken tur för oss :)
 
igår fick jag en mega fin present av min fina lillasyster Isabell. ett halsband med mig och Alfons 
inristade som en bild och på baksidan står det "Kärlek, grattis från din lillasyster" jätte glad!
fick även en nyckelring ;) <3
 
nä ska lägga mig på rätta på kökssoffan och kolla in bullbaket
 
#1 - - Bild-Berit:

Jättefint halsband med bilden på! Och gud va härligt med bullbak, det va superlänge sen verkligen! Får ta och göra en sats nu under påsk!