nytt till hemmet .

 
i fredags fick vi sålt vårt köksbord och stolar
och lördag morgon efter frukosten hittade vi ett nytt köksbord på loppisen
i Bua. Bordet skulle igentligen iväg på auktion, när damen berättade de för mig
och C.. Blev jag lite ledsen och gick där ifrån, det var juh ett sånt bord vi ville ha.
 
jag och Affi gick ut till Pelle som väntade utanför loppisen, efter ett tag kom C
ut till oss och då har han fjäskat till sig bordet så vi fick köpt de ;) kanon, och jätte glad.
ett bord i gammaldagsstil.
 
våra nya köksstolar hittade vi på blocket för några månader sedan och som ska 
jag måla vita. detta projekt ska jag på börja i morgon.. ska bli kul!
 
 
sen i vardagsrummet har jag placerat ett brickbord med två kanor/vaser från Ikea som jag länge varit på jakt efter och senast vi var på ikea tog jag sista paret :) brickbordet är från Rusta.. fint va?
 
 
Affi har fått en ny säng.. vi tyckte att det var dags att byta bort spjälsängen och se om han gillade att sova i en riktig säng istället.. och visst funkade de :)
sängen är från Ikea.
 
 
nä dags att sova då ett arbetspass från 7.00 till 16.00 väntar mig i morgon
natti natti