cykelfest, träningsvärk, en mega kul afton .

lördagen fortsatte efter lyckan av att hittat köksbordet :) speed-snabb som jag är.. Dusch, smink och klädval på 40 minuter och spring till bussen.. Som jag hann med. In till stan och Bisse för att påbörja förberedelserna för kvällens cykelfest.

en mysig middag hemma hos Bisse och D med ett glatt gäng.. Efter de cyklade jag C och Jonas vidare till ett annat gäng där en drink och efterrätt serverades. Där efter bar det av till den uppsamlings lokalen där vi alla skulle mötas upp.

kanon kväll, mycket skratt hela kvällen, sång, dans och musikquiz.
detta hade Jonas styrt upp bra! Hoppas man får va me nästa år igen :)

givetvis känner jag av att jag cyklade igår, är man otränad så är man. En skön träningsvärk i mina lår.. Eller ska jag skylla på att de va dåligt me luft i bakdäcket på cykeln, för de var det juh?