vår tisdag och onsdag .

 
började morgonen på kyrkis med dom andra barnen och föräldrarna
mysigt och trevligt. dock tycker jag de är lite jobbigt heller inte jobbigt men ja..
alla dom "kyrkliga meningarna/sångerna" jag är verkligen inte troende.
men inget jag stör mig på!
 
efter lek, fika och prat gick jag och Alfons hem för att hämta Pelle. vi tog oss en
promenad sen vidare hem. lite lek sen somnade Alfons och sov i ca två timmar.
när C kom hem från jobbet hann vi inte göra mycket förns de var dags att hämta upp
Lisbeth på jobbet och sen bege oss till Ikea. innan dess mötte vi upp Kai me
så igår spanderade vi kvällen på Ikea :)
 
vi köpte en ny sängstomme och svärföräldrarna hittade en ny byrå.. ja vi hittade massa
annat med såklart ;)
 
nästa gång jag ska dit ska det handlas lite julsaker OM jag inte hittar massa fint på
Åhlens såklart!
 
idag har vi bara tagit det lugnt här hemma. jag har har ont i ryggen + huvudet :(
vi tog ett morgon bad, härligt! sen har vi mest busat och lekt. även tagit oss
en promenad i blåsten.
 
ikväll bjuds de på middag på Södergatan, ska bli gott :)
nä ska vila lite