måste avreagera mig .

 
dagar som denna vill man helst sova bort. efter att ha varit sjuk
är man otroligt rastlös och att vädret ute suger hjälper verkligen inte.
jag har ingen lust att gå ut med barn och hund när de blåser storm och 
stört regnar ute. har ingen bil heller.. plus att regn-skyddet till vagnen
ligger i bilen.
 
har även fått brev/mail att kö platser i Varberg är "fullt".. hur dom nu
kan säga detta när det inte alls är långt kvar tills man hade planerat att 
börja jobba. såg dom inte detta från början när dom fick in ansökan?
 
har fått förslag som att jag ska söka till Stråvalla, Bua och Åskloster
men jag/vi känner inte alls för det. dels för att vi inte alls vill bo
kvar här i Bua. har nu fått lite tips från två gamla jobbar kompisar om hur
jag kan gå tillväga. men de är tufft då vi hade planerat att jag skulle börja 
jobba i Januari.
 
visst som kommun damen sa att de finns juh chans att vi får dagis plats men
att hon mena på att man kanske ska ha en säker plan b.
 
nä ska sluta gnälla och klättra på väggarna tillsammans med min
älskade son <3