torsdag .


idag åkte jag och Alfons till kyrkis i väröbacka, kul att leka av sig lite och träffa andra barn.
väl hemma har jag bara städat, tvättat, vart ute, med en blandning av massa bus lek och kärlek.

lämnade min engelska innan. har fått godkänt på dom två andra. och eftersom att jag fick den första rättad så sent gjorde jag samma "fel" på andra inlämningen. men nu 3dje ska jag nog ha gjort helt rätt för mig, hoppas jag!

de är lite klurigt de där med olika böjningar, grammatik och skit. men jag kämpar på, drar mig i håret och svär en hel del.. otroligt skönt när de väl är klart ;)

helt slut, ligger i sängen och kollar på ice age.
kollade innan på "hela Sverige bakar" fula bröllops-tårtor om någon frågar mig!! undra va som sänds nästa torsdag?
god natt

p.s smällde i mig fyra bullar innan, dämpade mitt sockerbehov + att Alfons sov och C va på innebandy match ;) alla till mig D.s