långfrukost med bästa .

jag och Alfons va uppe tidigt i morse då han valde att vakna vid 7.00. Tänkte att de inte va någon ide att somna om då vi skulle få fantastiska frukost gäster vid 10.

och lite innan 10 kom hela gänget nämligen Marie, Annika, Kajsa och Hailey, Angelina och Vincent :) Full lägenhet :)
Så blev de frukost, mys och massa prat. Hur kul som helst att träffa dessa fina människor.

givetvis blev de massa lek och bus.. Alfons gick till attack mot Haileys hår i sitt försvar bet hon Alfons i handen.. Vem vet de kanske var kärlek vid första ögonkastet ;) Vincent sprang mest runt med sopborsten, kanske han tyckte de va stökigt.. Trotts att jag städade noga dagen innan ;)

en otroligt trevlig morgon.. Ser verkligen fram emot nästa! Efter att gästerna åkt hem, blev de tomt. Vi tog oss en promenad i skogen :)

övrigt idag har vi mest busat och lekt.. Jag kände på Alfons tand och tro det heller ej men den tanden har sällskap bredvid sig :)) thihi

tog tid innan Alfons somnade ikväll men till slut så.. jag och C har nyss käkat varsin kvällsmacka i sängen framför en film jag sett förr C med, men han minns inte de.

jo har försökt ta kort på Alfons "tänder" idag, utan någe vidare resultat ;) har även badad Pelle, :) haha

natti natti