pustar ut

helt slut i kroppen.. Halv ligger i soffan och har nyss sett "halv åtta hos mig" och är spent nervös på vem som vinner "Sveriges mästerkock"

natten har varit sådär, Alfons vägra sova i sin säng utan han skulle sova vid min sida, nästan på mig! Sen hela dagen har vi varit hemma, jag har tvättat 8 maskiner tvätt gått en lång promenad och små städat här hemma..

hade sagt till mig själv att jag bara skulle ta de lugnt eftersom att börja känna mig lite så kass i kroppen! Och jag vill inte bli sjuk nu när jag ska upp till Östersund!

Alfons har varit rätt grinig idag nästan inte velat ha någon mat, vet inte om de är tänderna som spökar för han vill bara blir buren och va nära.. Mitt lilla gos-hjärta <3

han blev jätte glad när C kom hem från hans kurs i Göteborg, ja jag och Pelle blev också jätte glad :)

nä jag ska kolla på tv nu, sen bädda rent i sängen vika tvätten samt göra mig en kopp varm oboy!

hej då