måndag idag ja

så tokigt det kan bli, när jag Alfons och Pelle är ensamma på dagarna sover vi rätt länge och de har jag sagt till C och varje helg har vi trott att vi ska få sov morgon tillsammans men ack! Alfons blir helt tokig och vill bara busa när han ser att pappa är hemma.. :) så på helgerna är vi uppe tidigt!

nå ja, idag har vi tagit oss en promenad i skogen de blåser kallt men skönt att solen var framme! vi gick in och handlade lite på Ica sen har vi bara busat och lekt hemma. Moster Bella kom efter hon slutat skolan idag, kul och träffa min fina prinsessa! vi fikade, pratade och hade allmänt trevligt! hon stannade även och åt middag med oss :)

spagetti och köttfärssås stod på dagens meny som jag längtat, lätt en favorit rätt!

vi kollade på "halv åtta hos mig" och sen var de "sofies änglar" alltså vilken familj, så starka! försökte tänka mig in i situationen men ack de gick inte alls! nä de var verkligen fint!

nä nu har C tvingat mig att pilla i hans hår
god kväll