dålig igen :(


ligger hemma i soffan kollar på när C busar med Alfons.. Igår blev jag fruktansvärt dålig, värk i kroppen, frossa, feber, dunkande huvudvärk och en otrolig smärta i bröstet!!

otroligt svårt att somna.. Hade långbyxor, linne långtröja tjockstrumpor filt och täcke.. Och jag frös!

vid halv sju ringde jag till sjukhuset.. Samma avdelning där jag var för ca en månad sedan fick tid vid elva, tur! C kom även hem från jobbet så jag fick vila lite längre!

väl på sjukhuset tog dom prover och ska få svar i slutet av denna vecka i hopp om medicin.. Fick en annan medicin så länge.. Knarkar Alvedon och ibumetin! Jag måste få klaga detta är så påfrestande!!

många påpekar att sluta amma, men de är inte bara att sluta sådär.. Jag måste få Alfons till att gilla något annat.. Sen att vi har de som vi har de om nätterna.. Plus att de är billigt att amma, lätt och smidigt! (ammar nästa bara på natten + morgonen)

nä nu ska jag vila

#1 - - Malin:

Krya på dig hjärtat!

#2 - - Bella Davis - MODELL BLOGG:

va söta bilder!! krya på dig :)

#3 - - Matilda:

Krya på dig gumman. Ring om du vill, jag finns här 24/7! Puss

#4 - - Sofia:

Ny tävling på bloggen, hoppas du vill vara med :D

Kram!

http://byfia.com/2012/february/tavling-vinn-valfritt-smycke-1.html#comment