i Danmark, dag 2

åh vilken mysig dag vi haft idag. Trevlig frukost tillsammans i morse sen bar de av ut på stan. Nu i efterhand tror C att vi gått över två mil, vet inte om jag tror honom men båda två har träningsvärk.

vi åt god lunch på ett mysigt ute ställe, där hade H.C Andersen bott när han va vid livet. Vi traskade ströget fram.. Fantastiska butiker som man inte är vana vid hemma, tex den underbart fina Disney butiken.. Ja vi hitta massa leksaksbutiker och C blev som ett barn, försvann i från mig så jag fick leta reda på honom samt att han pillade på allt.. ;)

efter alla timmars promenad i varmande sol begav vi oss tillbaka till hotellet, pustade ut och bytte om sen gick vi in på Tivoli. Vi åkte inget, jag gillar inte karuseller och C hade ingen ursäkt men han våga väl inte åka själv ;)

Där inne åt vi på ett jätte mysigt ställe me god mat, sen kollade vi runt lite mer och sen vandrade vi hem igen me tunga ben.. En kanon dag me andra ord, de är så otroligt fint här i Köpenhamn!

Hej då

#1 - - Isa:

Vi verkar ha det underbart!! Men ring mig så fort du kommer till sverige, vill höra din röst älskade!!