mamma jag vill inte gå till tandläkaren



idag fick jag domen, smset från tandläkaren
i morgon klockan 7.20 ska jag befinna mig där
vilken mardröm jag vill inte.. är rädd alla redan!

får hoppas på att det bara är att skrapa bort
massa tandsten och att jag inte har några hål
alls.

det gick i alla fall super bra hos barnmorskan idag
lille alfons växer så det knakar och han har en kanon
kurva.. minns inte här och nu vad han vägde men jag
tror att de var 4,8-4,9 och att han var 58 lång.. vår
lill kille börjar bli stor <3

när christoffer kom hem från jobbet badade vi alfons
sen åkte vi till väröbacka och träffade tobias och belinda
denna gång beställde vi mat, för min del blev det korv och pompisar
sen spelade vi TP. tro det heller ej men jag och C vann andra gången ;)


nä dags för sängen
god kväll


den 19 oktober åker vi hem till jämtland
lille alfons ska få sätta fötterna på riktig jämtlänskmark ;)
#1 - - Anonym:

tandläkar`n klarar du galant<3.. längtar verkligen tills ni kommer<3<3<3<3