måndag


natten har varit piss
känns som att jag har sovit i ca 5 minuter
kroppen värker och jag bara klagar, vet

jag vet att folk säger - det är bara början johanna..
början till vad att vakna med en smärta i kroppen?
pina iväg till jobbet?

jag har inte alls några som helst problem att
vakna tidigt
jag älskar morgonen
nä dags att bita ihop dagens arbetspass 8 till 19.20


ha en bra måndag

#1 - - Angelina:

Inte kul att ha ont!! Ta hand om dig gumz !! Kram

#2 - - Mia och Vilgot:

Yes, det är bara början..men början på nåt väldigt gott och det allra bästa som kan hända en livet! Du ska bli mamma, det är en jobbig bit dit - men värt varenda ömmande muskel! Och man får klaga, även fast man valt det själv. Så är det!



Hoppas du mår bra i övrigt :) Det är grymt att bli mamma!! Grymt jävla gött alltså ;)