efter stormen


för någon natt sedan var det värsta stormen här
ap läskigt, låg typ vaken hela natten.. strömmen gick
vid 03.00 på natten och då stängs verkligen allt av
värme, vatten, min mobil.. you name it

kände mig hjälplös så tog med mig
alfons christoffer och pelle in till mormor och morfar
i stan där allt fanns.

vad har vi mer gjort hmm.. jo igår hyrde vi en film "försvunnen"
otäck jag hade svårt att somna pågrund av denna film
låg och skrämde upp mig själv så de blev förflyttning in
i vardagsrummet.

idag var planen att vi skulle åka till en skidbacke men eftersom
att vi är värre en "familjen andersson" (sunes familj) kom vi aldrig
iväg för backen stängde klockan 15.00 och vi var inte ens klara vid 12.00
(och då tar det en timme att åka dit)
så vi tog en promenad i solens sken och gnistrande snö istället :)


vi stannar här över nyår med och den 2 januari åker vi tillbaka
till västkusten.
nä nu ska jag se om prinsen har vaknat i vagnen där ute

hej